Nur Afifah Bt Anuar

Seorang yang simple n sgt3 pramah.. :)

Friday, May 20, 2011

buah2an aneka warna peneman personaliti


ari ni epal nk cte skit psal buah2an.
hehe..da nme pn ltak epal.mmg mnat dgn buah la kn..
ni research yg epal bce dlm mjlh..
nk list kn smua byk sgt ler..
so epal cte yg dlm kategori epal je ye.hehe

buah2an ladang
cth: epal dan pear
kata kunci di sini ialah kekuatan.kamu bkn shj kuat pd dri sndri ttp kamu juga mmpu mnjadi tunjang kekuatan oleh individu yang berada di sekeliling kamu.hal ini krn kamu bijak membebaskan diri kamu dr tekanan hdup dan kamu sndri tdk mudah mngalah.sikap pntingkn dri sndri tdk trkandung dlm keperibadian dri kamu.kamu juga lbh cenderung brdiri ats kki sndri.kamu tdk brgntung hrpn kpd individu lain utk hdup.rmai yg beranggapan kamu adalah seorg yg brpngetahuan luas dan itulah hakikatnya.kamu gemar mencari ilmu dan berusaha melakukan sesuatu yg trbaik dlm kehidupan kamu brdasarkn pngetahuan yg kamu miliki.kejayaan psti mnyebelahi kamu dlm stiap prkara yg kamu lakukan.

hmm..de gak la yg kne dgn prsonaliti epal.
tp yg brpngetahuan luas 2...mcm x yakin je.
hee..bkn nk mrendah dri ke pe..tp itulah hakikatnya..
epal rse ilmu d dada n d otak x ckup lg.
bkn mksud x brsyukur..tp kalau dlm bab ilmu ni..
rsenyer smua org msih blaja.
wlaupn umo die da 80++
epal juga msih blaja..bkn skadar utk brjye..
tp juga utk mnjd insan yg lbih brguna!
*wah..ayt xleh bla.haha

sumber: Majalah Remaja 15 Mac 2011

2 comments:

hanani said...

bagus info ni..nak beli majalah remaja dah tak sesuai dengan usia..hehehe :)

Jom baca ni:Kamera DSLR satu trend remaja sekolah?

Jom baca ni:Nur Kasih The Movie..Penangan hebat 2011..

Miss Epal said...

ala..leh je hanani.jnji info dlm 2 leh gne.xyah pkir sgt psl usia. :)