Nur Afifah Bt Anuar

Seorang yang simple n sgt3 pramah.. :)

Thursday, June 2, 2011

maafkan aku kerana mencintaimu



spe nk join leh klik kt banner ye. :)
karya yang epal wt ni kira mcm puisi la or de gak org pnggil sjak cnta. :)
inilah hasil karya epal :)

Maafkan Aku Kerana Mencintaimu

hati ini sakit..
hati ini kecewa..
hati ini terluka..
tapi dirimu tertawa riang..
kenapa hanya aku yang merasakan ini?
tidakkah kau merasainya?
manis senyuman yang terukir di bibirmu
tapi sayang..senyuman itu bukan untukku
tidak pernahkah kau dengar suara hatiku
getar hati ini ketika berhadapan denganmu
adakah kau menganggap aku hanya sekadar temanmu?
adakah aku tidak sehebat dirinya?
kenapa diri ini tidak menjadi pilihan?
suara-suara ini menyesakkan hati
gugur mutiara suci menuruni lekuk wajah
seorang puteri sunyi
kau yang membuka kunci sangkar
yang memenjarakan hati ini
kau bawa ku terbang melihat alam
kau pertontonkan padaku
betapa cinta itu indah
tapi mengapa dirimu juga yang menjadikan cinta itu sakit
ku tahu suatu ketika dulu kita mengikatkan janji
menjadi teman selamanya
tapi diri ini tidak mampu..
kehadiranmu menyinari hari-hari kelamku
tidak mungkin janji itu mampu ku kota
janganlah kau bawa hati ini ke lembah kesengsaraan
mata ini sakit melihat kemesraan kau dan dia
maafkan aku sayang
hati ini tidak mampu menjadi hanya sekadar temanmu
maafkan aku kerana mencintaimu


epal nk tag Nadh
Nadh pn ske wt krya mcm epal jgk.
so ni epal nk ajk Nadh join segmen ni. :)

5 comments:

fRaMe+LenSeS said...

wahh Cik Epal.. hihi.. maceh sudi tag Nadh.. *terharu neh*.. hehe.. sat Nadh da join Nadh paste link kat sini ae.. :)

jokergurl said...

nice blog..........salam ziarah dari bloglist jokergurl
http://jokegurl.blogspot.com/

fRaMe+LenSeS said...

Assalamualaikum, nadh lum join, tapi ni hadir saat memikirkan tentang contest ni. :)

Miss Epal said...

nadh..jgn pnggil Cik Epal.nnti the real Cik Epal yg popular 2 mrh plak.hee..pnggil epal je. :)

Nadh wt la crpen.ske la bce cte yg 100 love letters 2.nadh de bkat tau.epal ni sje2 je. :)

Miss Epal said...

gegurl..thnks coz sudi ziarah blog epal ni. :)